maandag 8 maart 2010

Natte dromen

Vorige doderdagvoormiddag ging ik zoals gewoonlijk met de schatjes van het hondenasiel wandelen en in de namiddag zou ik na de vrijwilligerslunch naar MdN gaan, maar daar kwam een surfboard tussen! Ik kocht de surfboard (met leash) over van een vriend, Jeroen. Hij is in zeer goede staat en ik kan hem opnieuw verkopen als ik vertrek of meenemen naar België. ( Ik denk dat ik voor de laatste optie ga!) Hoewel ik jammergenoeg nog niet veel werk gemaakt heb van mijn surfambitieskan ik hem (eens in België) nog steeds verkopen (of gewoon ophangen in mijn kamer. :))
Het afgelopen weekend was, op een zotte Sunkelanight na, een ´natte-merrie´. Ik werd letterlijk wakker in een zwembadje. Gezien ik toch zo graag in het supergezellig zomerhutje van Louis wou slapen, moest ik de nattigheid er maar bijnemen. Gevolg was dat ik een weekendje in de zetel in de salon beneden doorbracht.
Maandag vertrok ik opnieuw naar mijn harige vrienden met droge, maar vuile kleren. Er was goed nieuws voor Daniel (hij had elke zondag een dag vrijaf vanaf nu). Het slechte nieuws was echter dat de jonge vervanger de deur van het hondenhok van de ´gevaarlijke´ honden niet goed had gesloten... Dit had als gevolg dat ik maandagochtend (onder het strontruimen) een grote doorzichtige plastiekzak aantrof vol vliegen en... het arme slachtoffer. Terwijl ik sta te huilen van de verschrikking, tracht ik te relativeren, dat dit maar een hond is en dit ook mensen overkomt. (Toch zouden dergelijke zaken kunnen worden vermeden als er een degelijke deur aan dat hondenhok zou komen!)
Dinsdag ging ik naar MdN en kreeg een positief antwoord op mijn vragen aan Annie. Ik was natuurlijk supercontent dat ik dit gevraagd had en initiatief had genomen!! Nu afwachten op de uitvoering ervan. Ik kreeg ook een mailtje van Annie met de vraag of ik wou helpen om de verjaardag van Naiser voor te bereiden. Ik schoot onmiddelijk in gang en kocht hoedjes, confetti, serpentines en balonnen. Ik bereidde eveneens een activiteit voor ivm uitbeelden, pictonary en dansen. Al bij al verliep alles goed met heel wat inzet en entousiasme van mezelf! Heb de indruk dat dit bij de jongens soms een beetje ontbreekt. (maar eens ze bezig zijn...! ;)
Donderdagochtend werd ik opnieuw wakker in een nat bed (maar nu nog erger dan de vorige keer). Ik vond er niets meer leuk aan en pakte heel mijn boeltje in. Ik maakte kennis met een waterhuis en enkele gevaren die daar kwamen bij kijken, zoals een electrochock van de frigo, een glibberige trap,... Ik moet zeggen dat ik niet zo een fan ben van El Niño (Een warme Australische zeestroming die verwoestend kan optreden en om de zoveel jaar terugkeert over de Pacific) Maar gelukkig komt de zon telkens terug en deze keer gebeurde dit met de terugkomst van Linda!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten